Friday 16 August 2013

MYraya 2013 | Dari Melaka ke Batu Pahat, Terima Kasih #Aizulynda


As salam,
Nak tulis apa ek? selalu macam ni bila depan PC terus hilang idea nak tulis apa tapi kalau tengah naik moto, tengah nak tidur senang cakap bila offline kemain banyak idea haha~ Entri ni cuma nak bagi penghargaan kepada kawan-kawan yang datang dari jauh ni, raya jer diorang boleh sampai rumah aku ni. Kalau hari biasa memang tak la kan :D

Dari kiri, Md Azrin (Pt. Separap jer), Anis (Batu Pahat) dan pasangan pengantin baru dari Shah Alam, Aizul & Lynda. Alhamdulillah sampai juga korang kat rumah aku ni. 


Si Lynda tu kawan sejak Diploma dan suaminya adalah seorang blogger dan salah seorang My Favourite Blogger sebab aku suka baca blog dia, penulisan dia tak kosong walaupun banyak yang something tapi masih boleh diterima akal dan banyak kali gelak sorang-sorang kalau aku baca haha~ Beliau juga photographer dan masa zaman kegemilangan beliau bergelar Wedding Photographer tu, gambar-gambar sungguh awesome! sumpah cantik! *kan aku dah terikut ayat ko Aizul. Dari pelajar Perancang Bandar ke seorang Jurufoto Profesional dan sekarang dah bergelar Usahawan :D 




Aizul sempat kongsi tips perniagaan dengan aku. Perniagaan beliau dengan business dodol bapak aku tu ada persamaan dari segi strategi pemasaran, macam tu la lebih kurang. Ada la juga dia mencadangkan beberapa tips untuk aku, insyaallah aku akan cuba praktikkan ye Aizul, mahal wooo tips ko tu -_-'. 

TERIMA KASIH sebab dah sampai rumah aku weyh!~ Lepas ni insyaallah aku sampailah rumah baru kau tu ye kat Setia Alam, nanti masak sedap-sedap untuk aku ye :D 



2 comments:

  1. Replies
    1. umah family, huhu .. kne jaga baik2.. klau x, dh x mcm ni dh umah ni :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...