Thursday 22 August 2013

MYraya 2013 | Aidilfitri dari Penyampai-penyampai Radio Suria FM

As salam,
Nak kongsi dengan korang antara lagu raya baru kegemaranku ini yang dinyanyikan oleh penyampai-penyampai Radio Suria FM, Menceriakan Rayamu. Aku suka sebab lagu tu ringkas jer, dengan hanya menggunakan perkataan AIDILFITRI diorang boleh huraikan isinya.



Lagu ni juga 'catchy' dan sebab tu aku dah boleh ingat sikit-sikit lagu nih walaupun baru keluar radio. Muziknya juga ada elemen-elemen tradisional, aku tak berapa fasih tentang alat muzik ni tapi ada la bunyi macam klasik tradisional sikit. Bila aku dengar jer lagu ni dengan automatik aku dapat membayangkan suasana kampung beraya, oh indahnya~

Korang layan lah video klip raya diorang nih. 

Nah, ni info lanjut pasal lagu ni:

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...