Monday 26 January 2015

Azhar Mustapa - Hanya Kamu [ Official Music Video ]

A Z H A R   M U S T A P A
Aku pasti ramai yang kenal dia ni, aku kenal pun sebab sahabat yang kenalkan aku pasal dia ni. Masa tu tahun 2011 macam tu la, tengah belajar lagi kat UiTM ~  sahabat tu rajin la tengok rakan-rakan sebaya kami ni buat cover kat YouTube. Jadi aku dikenalkan dengan si Abam Jeha ni dan masa tu aku layan banyak lagu cover dia. Sedap didengar & ada bakat yang terbaik. 

Baru-baru ni 15 Januari 2015 dia bersama teamnya ada lancarkan single pertama! wow ~ tak sangka dia akan buat single sebenarnya hahaha tapi satu percubaan yang terbaik bagi aku. Meh layan lagu beliau:


Hanya Kamu
Penyanyi : Azhar Mustapa 
Lagu / Lirik : Jatchip Bob / Azhar Mustapa 
Komposer : Mohamad Syahir 
Producer : VOXSCAPE ENTERTAINMENT

Exclusive video by Nasrulhakeem / Aspherical Studios
© 2015 : VOXSCAPE ENTERTAINMENT

Okay malas nak panjang sangat, apa-apa hal meh la kita sokong produk tempatan & anak tempatan nih ~ mana tau ada rezeki nanti dia boleh kembangkan bakat dia sampai AIM ataupun AJL dan inshaalah ABPBH. Yang penting kita sokong & berdoa semoga Abam Jeha ni jadi seseorang yang terbaik satu hari nanti. Good luck!

Twitter: AzharMustapa
Instagram: @AZHARMUSTAPA
YouTube: AzharMustapa




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...