Monday 14 October 2013

SERONOK KAHWIN: Selamat Pengantin Baru Hazirah & Hazwan

Hampir terlepas pandang!~ itulah yang berlaku semalam.
13|10|2013 dah selamat berlangsungnya majlis perkahwinan kawan sekolah aku, Hazirah Razak dengan suami pilihan Hazwan. Cikgu Razak (Bapak pengantin perempuan) ni mengajar aku termasuk anak dia sendiri ni subjek Fizik dari Tingkatan 4 sampailah SPM di SMK Penghulu Saad. Si bapak ni pulak dapat menantu cikgu, mengajar di Sarawak. gitulah..

Alhamdulillah dah selamat nikah~

Hampir 2 jam bertapa kat bawah khemah (normal bagi wedding kawan-kawan) sambil sembang dengan kawan-kawan yang hanya dapat jumpa dalam waktu-waktu macam ni. Tau2 dah ada isi, dah nak bersalin & dah makin sihat. Yang dah ada anak 1 dah nak masuk 2 & macam tu lah seterusnya~ Yang kekal single macam aku ni memang korang akan jumpa aku macam ni setakat ni haha

Oh ini sungguh terharu!~ thanks Ajie! aku doakan semoga kau dan suami berbahagia sampailah ke Syurga dan dikurniakan rezeki yang melimpah ruah. Sekarang ni sorang kat Sarawak, sorang kat Klang. Lepas ni korang duduklah kat Batu Pahat, kan dekat dengan kampung masing-masing kan :D Orang kata rahsia nak lekat kenalah duduk dekat-dekat. Tu je nak cakap.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...